15.04.2015

TRE PÅ STRIBE

TRE PÅ STRIBE
Jeg er helt væk. Wow.. disse tre outfits er lige mig. Der noget fedt over hvert enkelte. Det første er meget sporty, det andet lidt mere stilrent og det sidste en blanding af street og sporty (og så er der da også lidt feminint over det). Den sidste er klart min favorit. Nu tænker i nok; hvad blev der af det simple, sort/hvide og klassiske? Og jeg vil da give jer ret, det er helt anderledes. Men sagen er den, at jeg er begyndt af interessere mig meget for den mere street gade i modebyen.
Jeg har længe været meget i tvivl om hvorvidt min stil egentlig var meget. Jeg har altid elsket sort/hvidt og alt skal bare være simpelt...  Men det kan det jo være på mange måder. Jeg tror bare altid jeg har holdt mig fast i noget jeg ikke var, kun fordi jeg ønskede at passe ind. Tror bare altid den lidt scarlet, men stadig ufatteligt simple stil er mere mig. Jeg har brugt energi her på det sidste kun på at finde mig selv og min stil.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar