09.05.2015

NYT TIL TOPPEN


Det er nu ved at være flere uger siden jeg købte dette sæt, jeg har derfor haft tid til at afprøve det. Jeg vil gerne fortælle jer min ærlige mening om dette produkt, da jeg lige fra start havde ekstreme forventninger til det. Jeg blev meget skuffet første gang jeg brugte det, da jeg følte at det fedtede mit hår og fik det til at se fladt ud. Jeg har arbejdet lidt med det, for jeg ville bare vildt gerne bruge det. Jeg har fået en shampo, der skal forbygge og "helbrede" hårtab, hvilket jeg VIRKELIG ikke er fan er. Jeg plejer derfor at bruge den (jeg lader den sidde i, i 4-5min), derefter fugter jeg mit hår uden at skylle shampoen ud. Jeg blander shampoen ovenfor med en shampo fra Head and Shoulders. Jeg ved det, der er ret meget shampo, men jeg ELSKER bare når skummer ;) Derefter skyller jeg det ud og tilføjer balsammen i mine spidser. Efter badet plejer jeg at tilføje en hårolie og flette det tilbage i to franske... Og wupti, så er der pludselig et ret så lækket og krøllet garn på toppen

//Victoria

Ingen kommentarer :

Send en kommentar