26.06.2015

DET JO MEGET RART

JA, lad mig uddybe. For 2 uger siden, bestilte jeg et par sko (Nike air max 97). Jeg havde ledt efter dem over alt og da jeg endelig fandt dem blev jeg bare nødt til at bestille dem. Det var dog ikke så smart, og så alligevel... I går modtog jeg et par sko; Adidas i str. 41, slet ikke dem jeg havde bestilt. Jeg blev SÅ skuffet og havde egentlig bare lyst til at græde. Sko betyder bare alt for mig. Nå, men så i dag kom der endnu en pakke, fra samme firma. Skoene i ser ovenfor er det tætteste jeg har været på det par jeg bestilte. De er det rigtige mærke og størrelse. -Og så er de faktisk helt okay. (Lidt Randers-ish, men de skal jo bare rockes rigtigt). Jeg har planer om at filme en video med skoene, men lad os nu lige se, om der kommer flere par, som kan komme i den video. Hvad synes i om dem?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar