25.06.2015

TORSDAGENS TONE VOL. 3 - C.V. JØRGENSEN


Hvordan kan det være at musikken i dag er SÅ upersonlig. Jeg synes musikken har fået en utrolig dårlig drejning. I de gode gamle sange, er der både ånd og sjæl... I dag er det vigtigst at sangen har et voldsomt beat og kan sælge. 
Da jeg i dag stod og bagte kage til min far, kom han lige et smut hjem for at spise. Kort tid efter han trådte ind af døren, kunne jeg se smilet sprede sig i hans ansigt. Jeg havde fundet hans gamle CD med Big Fat Snake, et band (som han selv siger) unge mennesker lytter ALT for lidt til. "I dag synes folk det er pinligt at høre". Sådan har jeg det bestemt ikke, jeg finder med glæde en Kandis eller Shu-bi-dua CD frem, for det er da hvad man kan kalde rigtig og personlig musik.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar