07.08.2015

VINTER KOM HID

ASOS er jo som altid hurtigt ude, specielt når det gælder jakker/frakker. Jeg faldt over denne lækre coat forleden da jeg sad og kiggede lidt rundt på siden. Nu kan jeg altså slet ikke vente til vinter, for den skal bare holde mig varm. Lidt ironisk at jeg nu har brokket mig sådan over at der var så lidt sommer, ikke? Men det er faktisk ved at gå op for mig hvor meget jeg passer til vintermånederne. 

  1. Jeg har fødselsdag i december
  2. Man kan gå med lag-på-lag
  3. Naturen er så smuk
  4. Luften er frisk og klar til en lækker gåtur
  5. Julen kommer
Apropos julen, er jeg igen i år begyndt tidligt. Jeg har de seneste dage sat med julemusik i ørene 24/7 og set julekaldender dagen lang. Det var nok lidt der, det gik op for mig at jeg er vintertypen... For wow hvor gør det mig egentlig glad at lytte til julens stemme. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar