28.07.2015

DE DER BREDE BEN


I løbet af den sidste måned er denne buks blevet meget synlig på gaderne, de forskellige blogs og på en hel masse kvindeben. Efter jeg købte mit par fra Monki har jeg slet ikke kunne få tankerne væk fra den lækre model, jeg er faktisk blevet så excited over trousers at jeg ikke aner hvordan jeg skal style mine jeans uden de bliver død kedelige (men måske skal jeans bare være sådan). Jeg regner stærkt med at købe mig et par brede ben i sort og style dem med en hvid skjorte ligesom på modellen fra ASOS. -Og så lige toppe det hele med mine all white Superstars og så et par ret så lækre solbriller, for ikke at glemme smykkerne (dem skal der jo også være plads til). Jeg kan allerede mærke at der er et outfit coming up, jeg mangler bare bukserne og de er jo den vigtigste del.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar