10.07.2015

MONKI STRIPES

Sidste weekend tog jeg toget til Århus med min veninde. Vi havde en genial dag og selvfølgelig blev der også købt nogle ting. Bukserne her er og bliver mit yndlings køb. Jeg prøvede dog også et andet par i Gina Tricot, som faktisk fangede min opmærksomhed langt mere en dem fra Monki. Jeg blev derfor nødt til at bestille dem, de vil bliver vist på bloggen i løbet af de næste dage. 
Nå, men det er faktisk ikke første gang jeg har kigget på disse bukser. Da jeg var i Århus med min mor forrige måned, må det være, prøvede jeg dem også, jeg følte dog ikke for at smide penge i det. Da Jeg så var i Århus så jeg dem igen og tænkte at det måtte være skæbnen, denne gang var de dog også på tilbud, til kun 80kr. Jeg måtte bare have dem. Det var jo det rene røverkøb. Mønstret var fedt, prisen var god og den komfortable del var i top... Det kunne ikke blive bedre.

//TRANSLATION
Last weekend I took the train to Aarhus with my friend. We had a brilliant day and of course there was also bought some things. The pants here is my favorite purchases. I tried also another pair in Gina Tricot and they actually caught my attention far more than those from Monki. Therefor i just had to order them.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar