01.07.2015

STANS AND LALA

Stans og Lala-tørklædet... En kombination jeg falder for igen og igen. Lige for tiden elsker jeg det helt hvide look, dog har jeg ikke så meget hvidt tøj. Jeg må nok drømme videre lidt endnu. Her i går faldt jeg over disse lækre Stans på polyvore og jeg måtte bare lave et sæt med detsamme. Jeg synes de er så lækre og et par sko i nok snart kan se i min garderobe. I hvert fald kan i lige se hvordan jeg ville style dem it et ALL-WHITE-OUTFIT. Hvad synes i om skoene?

//TRANSLATION
Stans and the Lala-scarf ... A combination I fall for over and over again. Right now I love the all-white look, however, I don't have that much white clothes. I should probably dream a little longer. Yesterday, I came across these delicious Stans on Polyvore and I just had to make a set immediately. I think they are so nice. These shoes will soon be seen in my wardrobe. In any case, you can just see how I would style them combined to an ALL-WHITE-OUTFIT. What do you think about the Stan Smiths anyway?


Ingen kommentarer :

Send en kommentar