09.07.2015

GREEN GIRL

Ja, jeg ved det godt. Hvad skal der ske? Farve... Som en person der altid går i sort og hvidt, er det her virkelig underlig og ret skræmmende faktisk. I løbet af den sidste uge er jeg begyndt af ELSKE grønt tøj og sko og accessories og sengetøj. Det skræmmer mig ret meget. Sort, hvid og grå har indtil nu været min comfort zone og ligepludseligt har den rykket sig så meget. Grønt og specielt flaskegrønt, er begyndt at vise sig mere og mere i min hverdag (og hånden på hjertet, så aner jeg ikke om jeg føler mig SÅÅ tryg ved det). Hvad synes i om tanken og er det virkelig så "farligt" at gå i farve?

//TRANSLATION
Yes, i konw. What's happening? Colors... As a person who has always bin wearing black and white, this is så weird and quite scary actually. I have though the last week started to LOVE green clothes and shoes and accessories and so on. It's so different to me and i just can't recognize my style and my comfort zone.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar